donderdag 14 juli 2016

Slingers!

Slingers zijn feestelijk! Slingers zijn gezellig! Slingers geven sfeer! En slingers zijn zo leuk om te maken! Ik mocht van Vera weer aan de slag, een fijne bestelling voor slingers! Ik zocht mijn naaimachine weer op, zette een muziekje op en maakte mezelf een lekkere cappuccino.
 

 
Ik gebruikte ditmaal vloeipapier, en knipte groene, driehoekjes en streepjes vloeipapier in reepjes. Knip verschillende maten, lang en wat dunner, kort en breder, zodat je verschillende strookjes krijgt, dit geeft een heel vrolijk effect!

 
Zorg dat je een stukje garen aan het begin hebt, dit is wel zo handig om de slinger op te hangen.
En leg de strookjes dubbel, zodat de slinger aan beide zijde mooi is. Leg ze willekeurig onder je naaimachine. In het begin is het even zoeken maar je zult zien dat je er vrij snel handigheid in krijgt en een soort van patroon gaat volgen.
 
 
 
Zelf vind ik dit een hele mooie combi, beetje romantisch en toch heel licht. Er is zoveel leuk en mooi vloeipapier, dus je kunt volop mixen & matchen!
 


Maak jij vanaf nu je eigen slingers?
 
*




1 opmerking: