zondag 3 juli 2016

Nieuw op de site!

Naast een heleboel bestellingen, heb ik afgelopen week ook
nog een "oude" productgroep nieuw leven ingeblazen :) 

Luxe doosjes en pillowboxen! 
Een oude bekende is terug... 

De pillowboxen hart zijn er weer,
het is een snelle inpakker waarmee je indruk maakt. 


Je kunt ervoor kiezen om het cadeau te laten "shinen" in het doorzichtige gedeelte,
of je houdt het nog als verrassing door wat vloeipapier te gebruiken.

Nadat ik van Paula een verzoek kreeg voor cadeaudoosjes, ben ik gaan zoeken en heb
te gekke cadeaudoosjes toegevoegd in 3 kleuren en 3 maten.

Ze worden gevouwen geleverd met bijpassend lint. 

Powderblue versie

Cafe latte versie 

Soft Pink versie 


Je vindt ze HIER 

Paula had ze nodig voor een cadeautje voor de bruid en dat is uiteindelijk zeer goed geslaagd! 


Ik mocht de foto's gebruiken, zodat je kan zien hoe ze het gedaan heeft :) 



De hele serie in de kleur Cafe Latte en de grote versie van de Powder blue :) 
Dank je wel Paula! 

Ik ben verliefd op de nieuwe soorten vloeipapier :)
Ik vind het een ideaal product aangezien je je cadeautjes snel even inpakt, omdat het vrij
stevig is en je ook net wat slordiger kan zijn met inpakken ;-)



En dan nog wat nieuwe stickers :) 
13 soorten maar liefst en ik kan weer niet kiezen! 


Welke is jouw favoriet? 


Enjoy! 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten