zondag 22 mei 2016

Mijn week in Leuke Lintjes Land

We doen nog eens een week in foto's,
aangezien het deze week wat hysterisch chaotisch was :)
Dat is het wel vaker, maar soms nog hysterischer. 

Maandag hield ik een FB sale en dat is normaal al druk, maar deze was superdruk.
Zo leuk, ik geniet ervan als de pakketjes hard lopen.
Ondertussen was Anouck hard aan het werk met de nieuwe stickers. 

Dinsdag zijn die stickers naar de drukker gegaan en verwacht ik deze komende week! 

Ronde OliFantastische stickers van 5 cm doorsnede in 3 kleuren, te lief!


Vierkante stickers van 5 x 5 cm om je envelop mee te versieren,
je cadeautje in te pakken en te gebruiken voor je kraambedankjes.
Eindelijk heb ik dan ook tweelingstickers, stonden al een tijdje op mijn lijstje :)
In 2 kleurtjes, zodat je kunt afwisselen. Ik hou ervan :) 


Woensdag was ik bij Tajee Design om de prototypes te bekijken van de OliFantjes en de Juffen/Meester cadeaus die eraan komen. 
Ssst ik laat jullie een sneak peak zien :) 

Geborduurde banners voor juf en meester in 2 varianten,
eind deze week komen ze binnen!
Wil je alvast reserveren? Mail me maar even.


De vilten Olifantjes die passen bij de kaartjes en de stickers voor in de babyboxen,,,
Ooh ik ben verliefd :)
Ze komen half juni. 





Donderdag was een dag dat ik aan de slag ging met de Birthday Boxen nieuwe stijl. 
Een klein brievenbuscadeautje wat door de brievenbus past en leuker is om te geven als een kaart.
( Tenminste dat vind ik :))
Ik maakte een kleurrijke versie en een strakke zwart/goud versie. 
Ze staan HIER 



Vrijdag moest ik even wat trouwdecoratie maken voor op de tafels :) 
De kleuren van de bruiloft zijn zachtroze en mint.
Daar passen deze ballonnetjes gewoon bij, zo leuk!


En we sloten de week af met een gezellige verjaardag met mijn petekindje Pim, 
die alweer 2 jaar werd :) 


Op naar een nieuwe mooie week! 

Enjoy! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten