zondag 27 maart 2016

Funky Sparkling Paasswap!


Weet je nog dat Joyce en ik onze tweede swap organiseerde? 

Afgelopen week was het dan zover, na vele weken voorbereidingen,
de swap mocht worden verstuurd.
Joyce en ik hadden wat probleempjes met de planning vanwege de drukke maand :) 
maar onder druk presteren we het beste en uiteindelijk is het allemaal gelukt! 

Al weken werden er in de FB groep geweldige foto's gepost van projectjes voor de swap.
Zo leuk om te zien! Iedereen was enthousiast aan de gang en we genoten van iedere foto.  


De meest prachtige pakketten werden gemaakt en verstuurd. 
Allemaal in een paasthema en de spanning steeg!


De "oohs & aahs" volgden al snel.
Het is natuurlijk altijd wat lastig of je de sfeer goed aanvoelt van de ander... 


Mijn pakketje ging naar Mirjam Hoorman die fantastische stempels maakt.
( www.mimstasjes.nl ) 
Door alle drukte was ik vergeten foto's te maken, dus was ik blij met Mirjams foto :) 

Joyce was ook ijverig met haar mooie pakketje :) 


En zo ziet het ingepakt uit, het is toch een feestje! :) 


We hebben weer genoten van jullie enthousiasme en foto's en willen jullie bedanken. 

Fijne Pasen en geniet van en met elkaar! 

Enjoy!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten