donderdag 10 maart 2016

Feestje!

Sinds drie jaar ben ik drie bonuskinderen rijker. En sinds kort maakte ik dus ook mijn eerste uitnodiging voor een verjaardagsfeestje! Want na een aantal jaren het feestje bij mama te vieren werd het nu tijd om het feestje bij papa te vieren, vond de middelste. En zo zocht ik wat leuke ideetjes bij elkaar op pinterest  en ging ik samen met de middelste aan tafel zitten om te knutselen. Want zeg nou zelf, je eigen uitnodiging maken is wel heel erg tof!
 
 
Ik verzamelde wat papier bij elkaar, kocht felgekleurde ballonnen, liet hem de maskingtape uitzoeken en pakte de letterstempels erbij.

 
Met een beetje hulp stempelde hij de namen van zijn vriendjes op de kaart en onderaan stempelde we 'feestje'. Ondertussen kletste hij maar door en vertelde ronduit over zijn vriendjes.

 
Hij scheurde de tape keurig netjes af en plakte de ballon erop. Zorgvuldig nagedacht over welke kleur het beste paste bij welk vriendje....
Ik schreef ze, en hij stopte ze in een gekleurde envelop, en om het extra feestelijk te maken strooide we nog wat confetti in de envelop! 
Een hele simpele maar gezellige uitnodiging! Op naar het maken van 34 traktaties!
*





4 opmerkingen: