zondag 10 januari 2016

Nieuw jaar, nieuwe producten! :)

Deze week zijn we met een knal begonnen en 
heb ik maar liefst 2 nieuwe merken aan de shop toegevoegd! 
En daar ben ik blij mee ( zeg maar stuiterballenblij :)) 

Leuke Lintjes wordt verkooppunt van Oktoberdots. 
Alle producten zijn zelf ontworpen door Babet, je kunt ze nergens anders vinden. 
Ze ontwerpt kaarten, verjaardagskalenders, posters, stickers, boekenleggers 
en notitieboekjes in verschillende vrolijke unieke stijlen. 
Wij beginnen met haar postkaarten en
daar worden later dit jaar nog andere artikelen aan toegevoegd. 


De superhelden en ruimteserie zijn mijn favorieten! 
Welke zijn jullie favoriet? 


En dan de masking tapes van Zoedt! 
Zoedt is een jong merk in woonaccessoires en stationery.
Ze zijn dol op mooie teksten en grafische designs.
Ze maken allerlei producten en de stijl is basic, eigenzinnig en met lef. 




Ik ontwikkel langzaam een tape verslaving en deze kon ik natuurlijk niet laten liggen.
De tipitape is te leuk bij onze eigen tipi's
Samen met de (ook nieuwe) labels maak je je eigen cadeaudecoratie. 



Of je plakt ze rechtstreeks op je ingepakte cadeaus. 
De tapes van Zoedt vind je HIER


Ik experimenteer erop los met glitters, lijm, tape en de labels.
 Daar is de zondag perfect voor :)



Enjoy!

1 opmerking: