donderdag 17 december 2015

Dreamcatcher meets decemberkrans...

Al een tijdje wil ik graag een dreamcatcher maken, maar telkens komt het er niet van. Dus dacht ik dat het wel een leuk idee zou zijn om een combi te malen van een krans versus dreamcatcher.
Ik gebruikte een grote ronde witte metalen ring, maar je kunt ook een metalen kleerhanger gebruiken die je rond buigt, heb je er gelijk een haak bij waar je je kunstwerkje aan op kunt hangen.
Ik zocht allerlei lint bij elkaar, in dit geval wel allemaal stoffenlint, wat een wat luxere uitstraling heeft. Zwart, wit, cognac, groen, glinsterende sterren in goud en brons en goudkleurig satijnlint.
 
 
 
Met een snoeischaar dook ik de tuin in bij mijn moeder om wat groen te verzamelen en ik gebruikte gouddraad. Ook leuk is om een kleurtje te gebruiken om je groen vast te zetten aan je metalen ring...een ieniemienie kleuraccent....

 
Ik knoopte alle linten in een mooie volgorde naast elkaar, knipte ze wat bij en werkte het af met groene takjes. Ik had in een vaas nog wat gele besjes staan die er perfect bij kleuren...Met het satijnlint maakte ik een ophangknoop en klaar is je dreamcatcher! Of misschien wel eyecatcher!

 
Binnen een half uurtje heb je deze mooie krans klaar! 
 
 
Afgelopen week pakte ik al wat kerstcadeautjes in, deze wilde ik toch nog even graag laten zien, een mooie kleurencombi van poeder roze, taupe, gouden glitters, een mooi houten label, stukje masking tape en een sticker met mijn lievelings quote: Leave a little sparkle wherever you go! (deze mooie zin draag ik altijd bij me in mijn zilveren armband waar ik deze tekst in heb geslagen met slagletters....kijk maar!)

 
Veel plezier met alle voorbereidingen voor het kerstfeest, maar vooral, wees lief voor je zelf en voor iedereen om je heen, dat is toch waar het kerstfeest om draait?
*





Geen opmerkingen:

Een reactie posten