woensdag 11 november 2015

Verslaving....maskingtape!


Op deze grijze miezerige dag kunnen we wel wat vrolijkheid gebruiken. En slingers maken maakt mij heel vrolijk! Deze keer van masking tape, want wat zijn ze leuk! Er zijn zoveel verschillende soorten, mooie printjes, gekke printjes, blingbling printjes, tekstprintjes, hartjes, stippen, bloemen, streepjes en ga zo maar door. Ik ben verslaafd, mijn glazen pot zie ik voller en voller worden en eigenlijk past er nu niks meer bij. Herken je dat?


Om je cadeautjes extra feestelijk te maken met masking tape ga je gewoon lekker aan de knutsel. Kies de tape uit die je mooi vindt combineren bij je cadeautje en zoek wat touw uit. Begin met het scheuren van stukken tape en ga plakken, supersimpel! Maak de slinger niet te kort, dan kun je het gezellig kris kras om het pakje wikkelen.



Knip ze dan af, op verschillende lengtes en knip er hapjes in of maak er een echt feestvlaggetje van.
En klaar is je vrolijke slinger, wikkel deze kris kras om je cadeautje heen. WoW! De slinger kun je uiteraard ook op ander plekken in je huis hangen... Of losjes draperen op een paar gevonden takken die je in een vaas zet!



De gouden, koperen en metallic gouden zijn mooi voor de feestdagen die er aankomen. Zo maak je je zelf gevonden takken in de vaas extra feestelijk, vergeet dit 'boeket' niet af te maken met drie mooie  verschillende bloemen. En misschien nog drie van je favoriete kerstballen....
En om de snackstokjes net wat gezelliger te maken gebruik je hier ook masking tape. Staat het bordje kaas en andere lekkere fingerfood er ineens heel feestelijk bij!



En vergeet de rietjes niet!

Veel tape plezier!
*









2 opmerkingen:

  1. Ooh nee hè, leuke tapejes! Bij mij passen ze allang niet meer in een potje... bak nummer zover wordt ook al te klein. Help!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ideetjes en prachtige tapejes (zag er bij die ik niet heb en wel errug leuk vind)
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen