woensdag 12 augustus 2015

De eerste Kerstfoto's van 2015...

Terwijl Joyce en Anouck genieten van een welverdiende vakantie, zijn Sanne en ik nog druk bezig om allerlei te leuke plaatjes te maken. 

Een paar weekjes geleden hadden wij met zijn vieren een kerstshoot, terwijl buiten de mussen van het dak vielen, maar je moet nu eenmaal vooruit denken met een webwinkel. 

Het oorspronkelijke plan was foute kersttrui aan, kerstmuziekje en gourmetten, maar je dreef zowat uit mijn appartement. :) 

Maar toch kan ik zeggen dat het gelukt is! 
Hieronder zie je het resultaat. 



Wenskaarten Tipi (sch) Kerst in 2 kleurtjes. 
Stuur eens een niet standaard kerstkaart, echte post is veel leuker! 




Grafische patronen zijn populair dit jaar en durf je? Voeg wat geel toe. 
Het is even wennen, maar ik word er steeds blijer van. 


Pasteltinten blijven ook dit najaar en dit zachtroze past er uitstekend bij. 



Mint met wit en zwart blijft ook nog wel even mijn favoriet :) 


Rood doet het natuurlijk altijd goed en zie je ieder jaar wel terug.
Vorig jaar rood met stippen, dit jaar vogeltjes :) 
( de vogeltjes zijn van Ikea ) 


Terwijl het vandaag alweer heerlijk weer wordt, kijk ik stiekem even naar deze foto's en kan eigenlijk niet wachten tot het zover is :) 
En ik ben niet de enige.. als ik naast het blog zie,
 dat de kerstcolumns van 2013 de populairste berichten zijn, haha!
 Nog 134 dagen en dan is het zover #LOL 


Enjoy! 

1 opmerking: