zondag 5 juli 2015

Birthday Boxen!

Eindelijk zijn ze er :)

Ik ben er al een paar weken mee bezig om het helemaal te krijgen, zoals ik het graag wil.
En het is gelukt, 3 birthday boxes geschikt voor elke beurs en leuk om te geven. 

Soms weet ik gewoon echt niet meer wat ik zou moeten geven op een verjaardag.
En dat heb ik als leidraad genomen, gezellige boxen met nuttige leuke dingetjes die het dagelijks leven wat opfleuren. 


Box Small met memoblokje, mooie retro pen, sleutelhanger huisje, officeklem en giftcards. 
Daarbij nog wat leuke versiering, zoals een ballon, vlaggetjes, gehaakte deco, 2 kaarsjes. 
Kant en klaar om te versturen naar de jarige :) 

Deze is compleet incl verzenden € 9,95 


Box medium met memoblokje, retro pen, 2 ansichtkaarten, giftcards,
 sleutelhanger, strikje en een slinger van 1 meter. 
De leuke versiering bestaat uit 2 kaarsjes, ballon, vlaggetjes, bloempotje
 om op te hangen, ballon, gehaakte deco en vlaggetjes. 

Incl verzenden kost deze box € 14,95 

En hoe leuk is het om bijvoorbeeld je kinderen te verrassen als ze een goed rapport hebben.. ;-) 




Box large met een notitieboek, 4 potloden met tekst, 2 rolletjes maskingtape, 
2 meter cadeaupapier, 6 giftcards, 2 kaarten, strikje, 3 labels en een slinger van 1 meter. 

Bij deze box kun je nog kiezen uit een extra cadeau: 


Hartjes bedel van Joyce ( www.bejoyce.nl), cadeautasje of etui van Buy Rice Back, 
Gehaakt muisje of een gehaakte boekenlegger, 
sleutelhanger huisje, schrift of 
met een kleine bijbetaling een cadeaubon van Leuke Lintjes. 

Deze wordt kant en klaar verzonden voor € 19,95. 

Klik HIER voor de boxen om snel te bestellen. 

Ondertussen ga ik even proberen om de hitte uit huis te verdrijven, 
anders drijf ik dadelijk zelf weg. 

Komende week komen er nog wat nieuwe kaartjes aan en is Anouck druk bezig met een 
nieuw spannend project :) waar ik nog niets over mag vertellen, maar wat wordt het leuk! 

Enjoy!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten