donderdag 1 mei 2014

Heerlijke week!

Traktaties, voorbereidingen voor moederdag en genieten van mooi papier :)

Bram is jarig en ik werd gebeld door zijn moeder.
Traktatieopdrachten doe ik nog steeds en ik vind het leuk!
Zo begon het ooit in 2005, wat al een eeuwigheid geleden is, haha!



Bellenblaas met een schatkistje! 
De stickers zijn gemaakt door Margot van www.dottiesdesign.nl 
Wil je ook de "traktatiestress" uit handen geven? 
Mail me gerust :) 


Deze foto ontving ik van Mirte en ik word er blij van!
Dank je wel, ziet er super uit.


Afgelopen week liep ik in de action en daar vond ik neon vlinders op knijpers. 
Ik moest ze hebben, wist nog niet wat ik ermee ging doen, 
maar dat ik ze moest hebben was een zekerheidje #LOL 


En ze passen uitstekend bij dit mooie papier, al zeg ik het zelf. 

Nog een mooie combinatie...


Het prachtige papier van Pimpelmees en de nieuwe quotestickers. 


Enjoy!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten