maandag 30 december 2013

Op de valreep! Nieuwjaarswensen maken

Na wat opruimwerkzaamheden, heb ik toch 
nog even wat rondgehangen in mijn lintjes atelier :) 

En daaruit kwamen deze wensjes! 
Leuk om mee te nemen bij een nieuwjaarsreceptie 
en het kost werkelijk niets :D 



Ik heb gelijk maar 2 versies gemaakt, kleurig en sjiek :) 
De sterretjes kun je nu overal kopen. 
Ik kocht er 80 voor € 1,40. 


De sjieke versie maakte ik met bruin kraftpapier wat ik willekeurig bestempelde met sterren. 
Confetti maakte ik met de pons in goud en zwart. 
Label en kwastje eraan en een decosticker mini goud. 



Deze kleurige versie maakte ik met het inpakpapier Ster regenboog
Wat rood lint om de sterretjes, geel neon lint smal en een label. 
Daar heb ik met de lettertang "sparkling" gemaakt. 
Maar alles is mogelijk natuurlijk :) 

Een heel fijn nieuwjaar! 

Let's sparkle in the new year!

Enjoy!



3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! en dan hoeft het niet eens zo duur te zijn.
    Ook voor jou een sparkling new year gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig!! Geniet vandaag van de laatste dag het jaar en op naar een mooi, liefdevol en creatief 2014! X

    BeantwoordenVerwijderen