zondag 16 juni 2013

Inpakinspiratie deel huppeldepup :D

De hele week verzin ik allerlei dingen voor het inpakken, die ik dan overal lukraak noteer en structureel kwijtraak... 

En natuurlijk beloof ik mezelf 10 x beterschap, als ik weer een briefje met een geweldig idee kwijtraak (of mijn autosleutels, mijn beurs en pinpas :D) 

Maar goed, deze week is het weer goedgekomen met 4 inpakideetjes :D 


Materialen: 

Wit vloeipapier 
Twine roze 
Label wit mini 
Krullint hartjes pink 
Felroze inkt 


Materialen: 

Wit cadeaupapier 
Tule Neon oranje 
Confetti in rood en oranje 
Sticker Celebrate the day 


Materialen: 

Wit cadeaupapier 
Zwart Vloeipapier 
Twine grijs 
Sticker Kadootje meester 


Materialen: 

Geel vloeipapier 
Twine geel 
Label large Wit 
Luxe lint stip geel 


Zo, hoop dat jullie ook weer geinspireerd zijn! 

Tot snel weer :) 


Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten