dinsdag 11 september 2012

Vakantiestop achter de rug!

Sooo, ik ben er weer!

Als jullie me gemist hebben... ik had een dikke week vakantie met allerlei leuke dingen en vergeten de blogs klaar te zetten afgelopen week :)

Niet handig!

Maar goed, afgelopen maandag ben ik in Utrecht geweest op de najaarsbeurs waar ik verschillende mooie dingen heb uitgezocht voor het feestkwartaal van dit jaar.

Ook heb ik de Engelse site online gezet en gedeeltelijk gevuld: www.gloriousgiftwrapping.com
Wat nog meer? O ja, Sinterklaas en Kerst staat gedeeltelijk online.
( al blijft dat een beetje vreemd met deze temperaturen... en tegen de tijd dat het Kerstmis is, ben ik er
alweer klaar mee haha)

Voor de Kerst heb ik een eigen labelcollectie gemaakt en ik ben begonnen met de voorbereidingen van de KreaDoe en de inloopavond op 11 oktober.

Je kunt dus niet zeggen dat ik stil heb gezeten :)

Ook al is het vroeg, maar ik wil toch alvast wat foto's van de Kerstcollectie van Leuke Lintjes laten zien,
gewoon omdat ik ze mooi vind :)







Tot donderdag! Enjoy :) 

2 opmerkingen: