zaterdag 15 september 2012

Nieuw!

Eigenlijk had ik voor vandaag een ander blog klaar staan, maar er zijn zulke leuke kaartjes binnengekomen....


Ik moest het delen :)

Ze zijn er in 2 formaten en worden geleverd met een pergamijn envelop en een neon lintje.
Het grote formaat koop je per stuk en het kleine formaat zitten per 4 in een zakje.
Ze zijn van Studio Soet en ik was op slag verliefd :)


Formaten: 10 x 17 cm of 5,5 x 8 cm. 

Het kleine formaat is ideaal om aan een cadeautje te 
hangen en het grote formaat om te versturen. 

Het leuke is dat je ze overal kunt hangen.
Het is een apart soort papier, zo mooi! 
Mijn hemel, kan er uren over praten... 

Ook heb ik nog 2 kaartjes aangekocht van deze ontwerpster. 

Cadeaukaartjes in herfsttinten, we moeten eraan geloven ;-) 



Enkelzijdig, formaat 10 x 10 cm 
Ook verkrijgbaar vanaf vandaag! :) 


Enjoy! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten