donderdag 28 juli 2011

Inpaktip kookgek

Je hebt van die mensen die heerlijk kunnen koken en dat ook leuk vinden.
Daar heb ik diep respect voor!

Want ondanks al mijn goede voornemens, ben ik er geen type voor.
Zelfs makkelijke recepten lukken vaak niet en ik ben er gewoon te onrustig voor.

Maar genoeg over mijn kookmislukkingen, daar gaat het niet over :)

Het inpakken van die cadeautjes voor de kookgekken is extra leuk, als je er wat pasta aan toevoegt...
Hoe?

Nou zo dus!


En wil je er dan een spannend kleuraccent aan toevoegen?

Probeer dit lint eens...



Dit leuke lint krijg je natuurlijk HIER 


Have fun!

1 opmerking:

  1. Hoi Vera,
    Geïnspireerd door deze foto heb ik voor vrienden van ons een pastapakket samengesteld. Allemaal lekkernijen van de traiteur, leuk ingepakt zoals hierboven! Ik heb in plaats van het gewone touw, kooktouw gebruikt. Nog leuker! Door het rood/wit geeft dit een nog leuker contrast. Ik zal je een foto toesturen.

    Groetjes, eva

    BeantwoordenVerwijderen